here !

here !

24 Kasım 2011 Perşembe

bazı şarkıları gerçekten çok seviyorum kitaplarıda hakeza.
blonde redhead - falling man
bir kaç satır alıntılananlar* ;

-ben'in geride bırakılması için ben'lerin çoğaltılması yoluna gidilebilir mi?
~
''hiçbir şey.okumamaya öyle güzel alıştım ki,raslantısal olarak elime geçen şeyleri bile okumam.bu çok kolay değildir.bize küçükken okumayı öğretiyorlar ve bütün bir hayatımız boyunca burnumuza  dayadıkları yazılı malzemenin kölesi oluyoruz.okumamayı öğrenmek için belki başlangıçta biraz kendimi zorlamış olabilirim,ama artık bana çok doğal geliyor.işin sırrı yazılı sözcüklere bakmayı reddetmek değildir; tam tersine onlar yok olana dek dikkatle bakmaktır.''
~
67. sayfa  ^^

öyle işte.erturilberkben bugün çok eğlendik..

bugüne devam etmek isterdim..
boşlukları atlamak... ~





*italo calvino - bir kış gecesi eğer bir yolcu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder