here !

here !

31 Mart 2013 Pazar

Soothe My Soul

şaka gibi ama 
oturduğum yerden,
böyle ekmekleri bir bir toplamaya kaldığım yerden devam ediyore..
erasmus öğrenci değişimi hareketliliği 
her neyse onun sınavını geçtim 
ispanya ve almanya seçeneklerim var iyi yazarsam başka yerlere de gidebilirimmiş.

quintin hazretleri büyüyor 
fotoğraf düşünmeye başladım eskisi gibi 
kahveler güzel tribute blend olayı nefis.
kilolar bende yaz geldi yow.
çiler ermenicede bir çiçek ismiymiş çiçek gibi kız maşallah.
şort giyiliyor artık gündüzleri karikatürden çıkmış gibi geziyorum havalar mikemmel.
hala simurgta çalışıyorum hehehe

konuşasım geliyur artık bol bol 
tarigiller var.
hala ödevleri çekmemiş olmam güldürüyor hep yazdım on olsunda çekeyim












  • Mood: Relief
  • Listening to:Bonobo - North Borders | 2013
  • Reading:Obscenity, Anarchy, Reality - Crispin Sartwell
  • Watching:clouds
  • Playing:rolling stuff
  • Eating:bazlama tost style
  • Drinking:coffee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder