here !

here !

3 Şubat 2012 Cuma

savesavesave





bunlar antalyayirmi projesi girizgahları birikiüçvedört.








''bu yapıyı tamamladım ve baktığımda başarılı oldum gibi duruyor.aslında dışarıdan sadece büyük bir delik görünüyor, oysa bu delik gerçekte hiçbir yere bağlanmıyor, birkaç adım sonra doğal bir taş kütlesine çarpıyorsun. bu hileyi kasten hazırladığımı söyleyerek övünmek falan istemiyorum,bu daha çok başarıyla sonuçlanamamış sayısız inşa girişimlerinin bir kalıntısı olarak ortaya çıktı, ama sona geldiğimde bu deliğin üzerini örtmemek bana avantaj gibi göründü.doğrudur, bazı hileler, kendi kendini öldürebilecek kadar incedir, ben bunu herkesten iyi bilirim, ayrıca bu delik vasıtasıyla burada araştırmaya değer bir şeyin bulunduğu olasılığa dikkat çekmek de yüreklilik ister.ne var ki,korkak olduğuma ve korkaklıktan bu yapıyı inşa ettiğime inanlar gerçek beni tanımıyor demektir..''

franz kafka ~ der bau

güzellik.

yorgunum, ağzımdan çıkanla kulağımın işittiğinin dengi söz konusu.

seviyorum günleri. hep severim aslında ama söylemem..

şimdilik bunları yazıp yine beklemeye geçiyorum / beklerken..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder